de eerste paar daagjes - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anne Gielens - WaarBenJij.nu de eerste paar daagjes - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anne Gielens - WaarBenJij.nu

de eerste paar daagjes

Door: Anne Gielens

Blijf op de hoogte en volg Anne

03 September 2014 | Curaçao, Curaçao

wat vliegt de tijd voorbij! ik ben nu alweer 5 dagen op Curacao.. en t bevalt prima!
we hebben een autootje gehuurd voor de komende maanden.. een kia pikanto waarmee we de afgelopen dagen al heel wat van het eiland gezien hebben. Prima autootje!
de verkeersregels daarentegen zijn een verhaal apart, als je ze eenmaal door hebt is het heel simpel, de grote van je auto bepaalt of je voorrang hebt. 1x toeteren is hoi, 3x toeteren is speciaal voor familie of vrienden en hoor je iemand lang toeteren dan moet je opletten want dan heb je iets verkeerds gedaan.. verder zijn verkeersborden of strepen op de weg hier ver te zoeken, dus de snelheid mag je zelf bepalen en stoplichten staan er voor de sier rood betekend hier zoiets als gas geven geloof ik. Het klinkt heel gevaarlijk maar als je het eenmaal doorhebt rijd het heerlijk. Naast het verbeteren van mijn driving skills heb ik de afgelopen dagen gevuld met het verkennen van het eiland, snorkelen en in de zon liggen.
kortom.. ik ga morgen uitgerust en flink verbrand beginnen aan mijn eerste stage dag!

  • 04 September 2014 - 10:22

    Seder:

    Ik wil oooooooook!!

  • 04 September 2014 - 20:57

    Anne:

    Annie!!

    Alweer een leuk verhaal, moet je iets mee doen haha.
    Klinkt heeeeerlijk daar, goed vol te houden denk ik zo.
    Ideaal verkeer daar dus haha zie het al voor me!
    Heel veel succes op stage.

    X Anne


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Curacao

Voor het derde leerjaar van mijn opleiding International lifestyle studies, waar ik opgeleid word tot Trendwatcher en/of conceptontwikkelaar moet ik stage gaan lopen binnen een bedrijf om praktijk ervaring op te doen.
Na lang brainstormen over verschillende landen waar we stage wilden lopen zijn ik en mijn vriendin/studiegenootje tot de conclusie gekomen dat Curacao toch wel een van de beste opties was.
Zon, Zee, Strand en een super leuk stage bedrijf! wat wil je nog meer!
om jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn avontuur heb ik dit blog aangemaakt, waar ik af en toe een berichtje en wat foto's zal plaatsen.
maar eerst zal ik even uitleggen wat ik precies ga doen daar aan de andere kant van de wereld.
want naast poepie bruin worden, snorkelen en een cocktailtje hier en daar moet er natuurlijk ook iets geleerd worden.
Ik heb het geluk stage te mogen gaan lopen binnen het bedrijf Coca cola!
Ik ga samen met mijn stagebegeleidster, Mirthe (die van oorsprong ook nederlandse is) onderzoek doen naar 2 merken die vallen onder het merk coca cola. Ik moet onderzoek gaan doen naar de doelgroep die het product momenteel gebruikt, maar ook doe ik onderzoek naar de concurrent en naar de trends die over het algemeen spelen binnen de food branche.
Als ik de uitkomsten van mijn onderzoek geanalyseerd heb ga ik van daaruit nieuwe concepten ontwikkelen die een positief effect hebben op de 2 merken.
een flinke opdracht zoals jullie zien, maar ik verwacht er heel veel van te leren!

vrijdag rond deze tijd zit in het vliegtuig om aan mijn avontuur te beginnen. Ik heb er ontzettend veel zin in en ga proberen al mijn leuke ervaringen via deze weg met jullie te delen!

Tot snel lieve mensen :)

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2015

Home sweet Home..

14 December 2014

Het aftellen is begonnen....

17 November 2014

Adventures are better when shared! <3

30 Oktober 2014

High life.. :)

13 Oktober 2014

Hopi lang weekend!! :)
Anne

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 10493

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 14 Januari 2015

Curacao

Landen bezocht: