drukdrukdruk.. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anne Gielens - WaarBenJij.nu drukdrukdruk.. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anne Gielens - WaarBenJij.nu

drukdrukdruk..

Door: anne gielens

Blijf op de hoogte en volg Anne

18 September 2014 | Curaçao, Curaçao

ik kan me zoo voorstellen dat sommige mensen in Nederland denken.. wat hoor ik toch weinig van Anne.. Nou sorry daarvoor!! de tijd gaat zo snel, en dan is er dan ook nog die 6 uur tijdsverschil! Seder heeft het ook al een aantal keer moeten ontgelden, als ik uit al mijn enthousiasme mijn dag door begon te appen terwijl het bij hem midden in de nacht was.
maargoed de dag is alweer om voordat ik er erg in heb en om niet iedereen snachts wakker te appen probeer ik jullie hier toch een beetje op de hoogte te houden.
op stage verloopt nog steeds alles helemaal prima! vandaag een erg leuke dag gehad, er kwamen belangrijke mensen op kantoor en ik mocht de hele dag meetings bijwonen, met ze mee op klanten bezoek en natuurlijk een zakenlunch :) verder leer ik na mijn stage ook een hoop nieuwe dingen, zoals de yoga les die we vandaag gevolgd hebben bij de sportschool.. ik ben dubbelgevouwen en weer tot het uiterste uitgerekt maar ik heb het overleeft, en overweeg zelfs een tweede les!
helemaal zen ga ik morgen beginnen aan mijn twee laatste stage dagen van deze week alweer, om daarna heerlijk weekend te vieren. Dit weekend willen we gaan paardrijden, lekker naar het strand en dan zijn er vandaag nog twee Helenaveense helden aangekomen op het eiland die ik maar een beetje wegwijs zal maken dit weekend.
drukdrukdruk.. maar jullie horen snel weer van me!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Curacao

Voor het derde leerjaar van mijn opleiding International lifestyle studies, waar ik opgeleid word tot Trendwatcher en/of conceptontwikkelaar moet ik stage gaan lopen binnen een bedrijf om praktijk ervaring op te doen.
Na lang brainstormen over verschillende landen waar we stage wilden lopen zijn ik en mijn vriendin/studiegenootje tot de conclusie gekomen dat Curacao toch wel een van de beste opties was.
Zon, Zee, Strand en een super leuk stage bedrijf! wat wil je nog meer!
om jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn avontuur heb ik dit blog aangemaakt, waar ik af en toe een berichtje en wat foto's zal plaatsen.
maar eerst zal ik even uitleggen wat ik precies ga doen daar aan de andere kant van de wereld.
want naast poepie bruin worden, snorkelen en een cocktailtje hier en daar moet er natuurlijk ook iets geleerd worden.
Ik heb het geluk stage te mogen gaan lopen binnen het bedrijf Coca cola!
Ik ga samen met mijn stagebegeleidster, Mirthe (die van oorsprong ook nederlandse is) onderzoek doen naar 2 merken die vallen onder het merk coca cola. Ik moet onderzoek gaan doen naar de doelgroep die het product momenteel gebruikt, maar ook doe ik onderzoek naar de concurrent en naar de trends die over het algemeen spelen binnen de food branche.
Als ik de uitkomsten van mijn onderzoek geanalyseerd heb ga ik van daaruit nieuwe concepten ontwikkelen die een positief effect hebben op de 2 merken.
een flinke opdracht zoals jullie zien, maar ik verwacht er heel veel van te leren!

vrijdag rond deze tijd zit in het vliegtuig om aan mijn avontuur te beginnen. Ik heb er ontzettend veel zin in en ga proberen al mijn leuke ervaringen via deze weg met jullie te delen!

Tot snel lieve mensen :)

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2015

Home sweet Home..

14 December 2014

Het aftellen is begonnen....

17 November 2014

Adventures are better when shared! <3

30 Oktober 2014

High life.. :)

13 Oktober 2014

Hopi lang weekend!! :)
Anne

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 10499

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 14 Januari 2015

Curacao

Landen bezocht: