een maand in Paradijs... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anne Gielens - WaarBenJij.nu een maand in Paradijs... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Anne Gielens - WaarBenJij.nu

een maand in Paradijs...

Door: Anne Gielens

Blijf op de hoogte en volg Anne

29 September 2014 | Curaçao, Curaçao

Afgelopen vrijdag zat ik precies een maand hier, en wat heb ik in een maand tijd al een hoop dingen gezien en gedaan!
Op stage zit in al helemaal op mijn plek, ik voel me thuis en ik leer veel. Mijn Collega's zijn ontzettend lief voor me! en ik ga (bijna) elke dag met veel zin naar m'n werk.
En toch ben ik op vrijdag blij als het weekend is, maar dit komt vooral omdat we hier zoveel meemaken in het weekend!
Dit weekend zijn we goed begonnen door lekker te sporten, en op zaterdag hebben we de Grotten van Hato bezocht, dit zijn grotten waar de slaven vroeger schuilde. Nu is het een ontzettend mooie plek met stalagmieten en stalagtieten.. ofzoiets je kent ze wel ;)
zaterdagmiddag hebben we onze eerste paardrijles gehad, en ik was het gelukkig nog niet verleerd. Wat was het heerlijk om een oude hobby weer op te pakken.
De bazin van onze manege is een ontzettend leuk mens, en de kleine paardenmeisjes waren nog veel leuker! ze hielpen ons met alles en waren erg trots om hun lievelingspaarden aan ons te laten zien. Ik moet ze alleen nog even leren dat ze tegen ons geen U hoeven zeggen, want ik voelde me even heel oud.
Na het paardrijden hebben we samen met de paardenmeisjes de paarden gewassen en toen was het alweer avond.
's avonds zijn we naar het Bloomingdale Festival geweest, een hele leuke avond! We hebben onze ogen uitgekeken, omdat er hier heel veel mensen zijn die denken dat een avond niet geslaagd is als je er de volgende dag ook nog maar iets vanaf weet, en zich dus ''helemaal naar de klote'' zuipen.
Bloomingdale was niet al te laat afgelopen, en wij hadden ons in tegenstelling tot veel andere niet 'naar de klote' geholpen dus wij konden zondagmorgen lekker gaan sporten.
na het sporten hebben we geluncht op het strand, en 's middags stond er een leuke boottocht op het programma.
Samen met alle bewoners van ons complex hebben we een bood gehuurd en zijn we naar een mooi strand gevaren, waar we de hele middag lekker gezwommen en gezont hebben.
Nu is het weekend al weer bijna afgelopen, maar dat is niet erg want ik heb alweer zin in de komende week!
er staat qua stage een hoop spannends op het programma, en voor de nodige ontspanning hebben we deze week een full moon party, latin village en een after work borrel op de planning staan, dat word weer genieten!!

Bon Siman!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Curacao

Voor het derde leerjaar van mijn opleiding International lifestyle studies, waar ik opgeleid word tot Trendwatcher en/of conceptontwikkelaar moet ik stage gaan lopen binnen een bedrijf om praktijk ervaring op te doen.
Na lang brainstormen over verschillende landen waar we stage wilden lopen zijn ik en mijn vriendin/studiegenootje tot de conclusie gekomen dat Curacao toch wel een van de beste opties was.
Zon, Zee, Strand en een super leuk stage bedrijf! wat wil je nog meer!
om jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn avontuur heb ik dit blog aangemaakt, waar ik af en toe een berichtje en wat foto's zal plaatsen.
maar eerst zal ik even uitleggen wat ik precies ga doen daar aan de andere kant van de wereld.
want naast poepie bruin worden, snorkelen en een cocktailtje hier en daar moet er natuurlijk ook iets geleerd worden.
Ik heb het geluk stage te mogen gaan lopen binnen het bedrijf Coca cola!
Ik ga samen met mijn stagebegeleidster, Mirthe (die van oorsprong ook nederlandse is) onderzoek doen naar 2 merken die vallen onder het merk coca cola. Ik moet onderzoek gaan doen naar de doelgroep die het product momenteel gebruikt, maar ook doe ik onderzoek naar de concurrent en naar de trends die over het algemeen spelen binnen de food branche.
Als ik de uitkomsten van mijn onderzoek geanalyseerd heb ga ik van daaruit nieuwe concepten ontwikkelen die een positief effect hebben op de 2 merken.
een flinke opdracht zoals jullie zien, maar ik verwacht er heel veel van te leren!

vrijdag rond deze tijd zit in het vliegtuig om aan mijn avontuur te beginnen. Ik heb er ontzettend veel zin in en ga proberen al mijn leuke ervaringen via deze weg met jullie te delen!

Tot snel lieve mensen :)

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2015

Home sweet Home..

14 December 2014

Het aftellen is begonnen....

17 November 2014

Adventures are better when shared! <3

30 Oktober 2014

High life.. :)

13 Oktober 2014

Hopi lang weekend!! :)
Anne

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 10515

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 14 Januari 2015

Curacao

Landen bezocht: